Regulamin

Regulamin sklepu 

Regulamin Sklepu Internetowego Husarz określa zasady zamówień oraz sprzedaży towarów za pośrednictwem strony internetowej www.husarzlbl.pl. Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację postanowień niniejszego Regulaminu.

 

Niniejszy regulamin jest zgodny ze znowelizowanymi w dniu 25 grudnia 2014 roku przepisami Ustawy o Ochronie Praw Konsumentów i dotyczy wyłącznie zakupów w sklepie internetowym www.husarzlbl.pl

 


WARUNKI OGÓLNE I WARUNKI SPRZEDAŻY 

 

Właścicielem Sklepu Internetowego jest Łukasz Jasiński z siedzibą w Biłgoraju przy ul. Nadstawna 34/33, kod 23-400, NIP: 918-214-78-18, REGON: 380364236

 

  1. Kupującym może być osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną (dalej: Zamawiający lub Klient). 
  2. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. 
  3. Sklep Husarz prowadzi sprzedaż wyłącznie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
  4. Sprzedający zobowiązuje się do ochrony danych osobowych zgodnie z ustawą "O ochronie danych osobowych". 
  5. W razie wątpliwości prosimy o kontakt e-mail: husarzlbl@gamil.com

 ZAMÓWIENIA 

  1. Zamówienia złożone w dni robocze po godz. 13.00, w soboty, w niedziele oraz w święta i inne dni wolne od pracy będą rozpatrywane następnego dnia roboczego.
  2. Warunkiem koniecznym w realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub adresu e-mail - do potwierdzenia przyjęcia zamówienia. Zamawiający zostanie poinformowany o jego przyjęciu telefonicznie lub poprzez e-mail. Zamówienia, które nie zostaną potwierdzone w ciągu 16 godzin roboczych (za godziny robocze rozumie się godziny pomiędzy 8:00 a 16:00 w dni od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy), nie będą realizowane. 
  3. Zamawiający, którzy w danych kontaktowych podali adres e-mail będą informowani o statusie zamówienia pocztą elektroniczną. W przypadku braku wiadomości potwierdzającej zamówienie w pierwszej kolejności prosimy o sprawdzenie folderu SPAM, jeśli tam również nie znajduje się wiadomość potwierdzająca zamówienie prosimy o kontakt telefoniczny z obsługą sklepu. 
  4. Sprzedawca zastrzega sobie prawo odmowy realizacji zamówień wzbudzających wątpliwości, Zamawiający zostanie natychmiast poinformowany o zaistnieniu takiej sytuacji.
  5. Ceny wszystkich towarów znajdujących się w sklepie wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Podane ceny towarów nie zawierają kosztu dostawy, który zależy od sposobu jej realizacji. 
  6. W przypadku braku towaru w magazynie Zamawiający jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia. Jeżeli Zamawiający nie wyrazi zgody na wydłużenie czasu realizacji zamówienia może całkowicie zrezygnować z zamówienia bądź też zrezygnować tylko z pozycji, która wydłuża czas realizacji zamówienia. 
  7. Na wszystkie zamówione towary w sklepie internetowym Husarz wystawiane są paragony fiskalne lub faktury VAT stosownie do treści przepisów ustawy o podatku od towarów i usług oraz rozporządzenia Ministra Finansów w sprawie wystawiania faktur. 
  8. Płatności za zamówienie można dokonać przelewem na podane konto Sprzedawcy oraz przy odbiorze u kuriera lub na poczcie. 

ODSTĄPIENIE OD UMOWY PRZEZ KLIENTA, ZWROTY 

  1. Zgodnie z przepisami Ustawy o Ochronie Konsumentów Klient dokonujący zakupu jako konsument (tj. jako osoba fizyczna dokonującą z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową) ma prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w ciągu 14 dni od dnia zawarcia umowy bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów z zastrzeżeniem, że jeżeli Klient wybrał sposób dostarczenia rzeczy inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu Klientowi poniesionych przez niego dodatkowych kosztów. W celu ustalenia warunków zwrotu prosimy o kontakt e-mail: husarzlbl@gamil.com
  2. Klient ma obowiązek zwrócić rzecz przedsiębiorcy lub przekazać ją osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie rzeczy przed jego upływem. 
  3. Klient ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości rzeczy będące wynikiem korzystania z niej w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. 
  4. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w odniesieniu do umów w których przedmiotem świadczenia są rzeczy dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, których po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu, oraz rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami. 
  5. Sklep Husarz zastrzega że żadne przesyłki za pobraniem nie będą przyjmowane.  

 REKLAMACJE 

  1. Wszystkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni kalendarzowych od otrzymania produktu wraz ze zgłoszeniem reklamacyjnym. 
  2. W przypadku zgłoszenia i zaakceptowania reklamacji sklep Husarz zobowiązuje się do naprawy lub wymiany produktu, jeśli jest to możliwe, bądź do obniżenia ceny produktu czy odstąpienia od umowy i zwrotu pieniędzy, jeśli naprawa lub wymiana jest niemożliwa. 
  3. Zgłoszenie reklamacyjne mogą być składane w dowolnej formie. Pisemne składanie zgłoszeń reklamacyjnych pomoże uniknąć ewentualnych nieporozumień.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl